Deryaaaaaaaq1 Kaç kez post açtım kızlar merak ediyorum bebeğim 4. Ayındayken 67 cm di şuan 6 aylık 68 cm 2 Ayda 1 cm uzamış normal mi ve kısa mı
Feyzosumunannesi Deryaaaaaaaq1 7 aylık bebeğim 70 cm kız bebek .. diğer sorunuza yardımcı olamicam ama boyu iyi bence üstte kalsin¹
Aysegullllho Deryaaaaaaaq1 bunu aile hekkminizdeki ebeye sormalısınız daha net ve sağlıklı bilgiyi almış olursunuz
Olimbonii Deryaaaaaaaq1 D vitamini hergun verilmeli bıngıldağı icin bile önemli birsey bence hergun duzenli sekilde verin unutuyorsaniz alarm kurun ben alarm kurdum o sekilde hergun veriyorum
Emir_mom Deryaaaaaaaq1 Yanlış kullanıyorsunuz vitaminlerini daha düzenli vermeye özen gösterin bebeğinizin gelişimi için önemli.Persentil tablosuna göre bebeğinizin boyu ideal.
yazgulu123 Deryaaaaaaaq1 kızsada erkeksede boyu gayet normal. Persentil tabloları var yada hesaplamalar var oralardan daha net öğrenebilirsin Erkekse 68 yüzde 50 iyi kızsa yüzde 75 yani iyi boy olarak İki cinsiyette.
Veratuba Yanlış ölçüm olabilir uzamamış olabilir normal bu kadar post atmanıza gerek yok doktorunuza sorun
KUTAY61 Deryaaaaaaaq1 boydan engeli olur diyemi korkuyorsunuz? 2 3 cm kısa olsa ne olur uzun olsa ne olur
Deryaaaaaaaq1 KUTAY61 neden tersliyorsunuz anlamadım asla öyle bişey düşünmedim de sadece merak ettim bişeyleri yanlış mı yapıyorum diye bilgi almak istedim