nazo58 Ayazz444 düzenli kullandığında aksatmayip hep ayni saatlerde aldığında gerektirmiyor canım.. İlk ay korun riske atma ikinci aydan itibaren gerekmez..
EB1219 Ayazz444 ben 7 sene boyunca yasmin kullandım herhangi bi yan etkisini de görmedim bünyeden bünyeye değişiyo tabi ama yan etkisi en az haplardan biri diyebilirim bıraktıktan 1.5sene sonrada hamile kaldım
SumeyraErva Ayazz444 ilk 1 ay gerekiyo sonrasinda gerek yok duzenli saati saatinde kullanman sart tavsiyem teleonuna hatirlatici yap her gun aayni saatte icmis olursun ama bu ay dedigim gibi ek bi yontem kullan
nazo58 Yasemnakca yok canım hurafe bence bünye meselesi de.. Yasmin en iyilerinden polikistik over vardı bende evlenmeden önce de kullanmistim.. Kızım yaşına gelince de kullanmistim fiyatı yüzünden bırakmıştım.. Simdi sağlık ocağından aliyorum
melis_duru Yasemnakca aldırmasa da verdirmiyor, az yemeye başladım ve yürüyüş de yapıyorum ama kilo veremiyorum, bence yasmin yüzünden. Önceden böyle değildi. Extra koruma da ilk 15-20 gün korun, sonrasında gerektirmiyor
GizemBoncuk EB1219 bende iki aydir yasmin kullaniyorum ama kanamamin suresi azaldi resmen 2 gun suruyor sadece. Bu hapin sizde boyle etkisi oldu mu?
SumeyraErva Ayazz444 ben 1 ay korunmustum ne olur ne olmaz die cok sorun olacagini zannetmiyorum 1 ay ek bi yontemin olmasinin
nazo58 GizemBoncuk canım bi Dr git belki başka bi seydendir.. Bi sorun yoksa ki inş yoktur değiştirirsin
GizemBoncuk nazo58 iki kere gittiim bir sikinti yok dediler. Dogumdan sonra ilk yazz adli dogum kontrol hapini kullandim.3 ay adet olamadim. Doktor yasmine gec dedi oda boyle adet suresini kisalti yan etki yapti galiba anlamadim. Prezarvatifle korunmayi tercih etmeyede korkuyorum.patliyo yada delik cikiyo diyolar
Ayazz444 GizemBoncuk ay ewt canım ya en iyisi yine hap peki sen ilk kullanmaya başladığımda başka bişeyle korundunmu
nazo58 GizemBoncuk kuzum doğum kontrol ilacina baslaman için adet gormen gerekiyor anlamadığım Dr neden direk başlattı.. Ben 4 ayda bir kere oldum.. Tekrar Dr gittim ilaca baslayacagimi fakat adet gormedigimi söyledim oda test muayene felan adet olabilmem için bi ilaç verdi.. Onu bitirince 3-4 gün içinde adet oldum.. Doğum kontrol ilacina başlarken de 3 ya da 4 gün başlıyorsun adetinin.. Öyle başladım..