Oldugugibibiri son 4 senedir vejetaryen besleniyor kendi tercihiyle. Paketli hazır gıda bizim eve neredeyse girmez. 2 yaşına kadar hiç şeker veya abur cubur vermedim. Fast food hiç yemez.
Korumacı değilim. Terler sırtına bez koymam, mayıs ayında sezonu açar, kasım ayında bile denize girer. Kışın okula tshirt mont ile gider😅
Beslenme konusunda sıkı, diğer konularda oldukça rahat oldum hep yani. Ama sadece bunlar yüzünden değildir sanırım, bünyesi de kuvvetli galiba.
Haa bir de evde köpek var doğduğundan bu yana. Hayvanla büyüyen çocukların bağışıklığı daha yüksek oluyur.