Sevoahmet Bebegim 7 ay 10 gunluk gunduzleri uyurken terlemiyo ama gece yatarken terliyo evin derecesinidd dusurdum incede giydirim ama terliyo enseden uyku tulumuda giydirdim genede terledi sabaha kadar sirtindan havlu degistiriyom boyle olanlar varmi
Sevoahmet Y-A-Annesi napacam bilmem bide sizin kide soguk oluyomu omuzlarinin orasi ve sirtinin orasi buzgibi
Y-A-Annesi Sevoahmet göğüs kısmı soğuk değil ense terliyor zaten bizim ev öyle bir ev ki en düşük derecede yakıyorum ev bildiğin ateş kısa kolla yatıyorum çocuğun üstünde de pike var yorgan nadir kullanılır bizde yazlikla geziyoz evde. Çocuk olmasa yakmiycam mecbur çocuk için yakıyorum yakmasam daha iyi ama eşim korkuyor hasta olur diye ama ev zaten iyi diyorum dinletemiyorum
Sevoahmet Y-A-Annesi benim evde sicakta ben kisa kolluyla yatsamda ona normal giydiriyom ama terliyo nedenini cozemedim siz napiyonuz sika kolluyladami terliyo
Y-A-Annesi Sevoahmet yok tulum giydiriyoruz yazlik tulum😁 incelerden içinde de zıbın var zaten üstünde de pike o kadar ona rağmen terliyor çocuk ya sadece arka kafa tarafı bir de sadece başka yerinde yok. Kafasının altına da havlu koyuyorum islandikca değiştiriyorum başka çare bulamadım ya
Sevoahmet Sevoahmet Y-A-Annesi benimkide boynundan terliyo sirrina iniyor omuzlari falan sirilsiklam.oluyo ustunude degistiremiyom cildiriyom
Sevoahmet Y-A-Annesi benim kombi eca 45 de yaniyo 585 geldi valaha bu ay bakalim az soguk ol du yaktim geceleri yakiyimda gunduzleri acmiyom
Sevoahmet Y-A-Annesi yok normal bi badi zibin baska biseh yok bide sirtinida ortmuyom ha bu arada beline kdar ortuyom terliyo
Y-A-Annesi Sevoahmet yorgan ortme aşırı terletiyor abo ben bir örten dedim çocuk tavuk gibi oldu kaldırdım pike ile yatıyor ince baya
Y-A-Annesi Sevoahmet bir gün dene gece kalkar zaten göğsüne sırtına elinle yokla bak soğuksa usuyordur zaten. Ben öyle ayarlıyorum
Y-A-Annesi Sevoahmet ben afedersin nerdeyse iç çamaşırı ile yatcam ölümden korkmasam acayip sıcak oluyor