Kizlarrrr acil bakın bebegime benden nezle gecti ikimizde kusuyoruz öksürüyoruz hapşuruyoruz sağlık ocagina götürdm bugun aferin verdi nezle dedi ates yok sizce hastaneye goturuyum mu genel keyfi idare eder 3 kerede ishal yaptı bilemedim hastaneler daha kotu domuz gribi falan oluruz diye korkuyorum 30 haftalikta hamileyim