Gktug Simdi okudum üzerinde açıldıktan sonra bir ay tüketilmelidir yazıyor ne zaman açtığımı hatırlamıyorum bisey olurmuki siz nasıl yaptınız?
Aosaed2615 Gktug merhaba oğlum 4aylık bizde o şurubu aldık gaz için. Nekadar kullancaz bilmiyorum bilgi verırmısiniz 🤗
Gktug Aosaed2615 şişe bitene kadar kullanıcaktım ben çünkü çok iyi geldi bebeğime sonra doktoruma sorup devam edecektim ama dediğim gibi kutunun üzerinde şişe açıldıktan sonra bir ay içinde tüketilsin yazıyor
Aosaed2615 Gktug evet baya etkili şurup onceden yeğenime kullanıyorduk ama ne kadar kaç ölcek verdiğimi unuttum aldım dolapta duruyor bulunduğum yerdekı dr eczaneye falan sordum bılen yok kaç olcek verıyoruz
Sareduru_mom Gktug kullanim suresi 1 ay canim gecmis verme bebegine Boyle gaz damlalari yerine sabah aksam birer bardak kimyonlu su ic