Hanımlar merhaba.. Oğlum 1 buçuk aylık meme + mama ilerliyorum ama bu ara 2-3 güne bir kaka yapar oldu yapınca da çok yapıyor. Normal de emdikten sonra ya da emerken yapardı . Mama yapıyor olabilir mi? Bunun için önerebileceğiniz mama var mı? Ben sma kullanıyorum bu arada..