Aynı durumla uğraştım aylarca. Bebeğiniz muhtemelen alerjik. Birşeylere alerjisi var bağırsak tepkili. Benim oğlum da öyleydi hem çok hareketli hem çok kaka yapar. Çocuk doktorları asla anlamadı. Alerji uzmanı anladı. İki yaşından sonra biraz düzene girdi. Ayrıca sürekli probiyotk kullanıyoruz. Faydasibu gördük. Kaka işi düzene girince az biraz kılı almaya başladı. İki buçuk yasinda hala zayıf 12 buçuk kilo