yellowmom8 ben oldum bir hafta sürdü, süt emmdiginde hızlı aktığı için bebeğin ağzına rahatsız oluyor, içermiyor, savaşıyor memeyle ve çok da gaz yaptığı için rahatsız oluyor bol bol sağım yapın sağdiktan sonra emzirin bebeğinizi on süt zaten çok faydalı değil doktorumun dediğine göre çok gaz yapıyor ve yağsız, önce sağın biraz göğsünüz yumuşadiktan sonra emzirin, ben ıslak havlu da koymuştum azda olsa ağrımi almıştı lahana yaprağı da koyabilirsin faydalı oda , ama benim sütüm azalmadı hiç, aksine hala emzirmeden önce azda olsa sagarim rahat emsin diye , kafana takarsan o olur , düşünme böyle şeyleri sadece bol bol emzir 💗