Kizlar merhaab. Oglu tam 25 aylik ve bugun memeyi biraktik. Ama aklim cok karisik. Bizim
Annelerimiz diyor ki biz size biberonda sut yapar verirdik icerken uyuyakalirdiniz. Ama sutun gaz yapma etkisi ve 3 yas oncesi onerilmedigi icin hem gece uyku esnasinda vermek istemiyorm hemde genel olarak o kadar sut tuketsin istemiyorum. Ama 25 ayin verdigi bir aliskanlikta var. Gece acikadabilir. Ne yapmaliyim. Ne onerirsiniz. Veya sizler ne yaptiniz. Bilgi verirseniz cok sevinirim