İyi geceler hanımlar🌺
Bu ay adetim çok ama çok gecikti. 2 kere test yaptım. Birini 4 ocakta, diğerinide 10 ocakta yani dün. İkiside negatif çıktı hemde tertemiz bir şekilde. Fakat hala adet olmadım. İçim içimi yiyor. 4 yıl olacak prezervatifle korunuyoruz bu arada. Korunmasız ilişki olmadı hiç. Adet olmadığım her gün stresren migrenim tutuyor artık🙃 sağlık ocağı betaya bakıyor mu? Bakmıyorsa ona göre direkt hastaneye gideceğim