2prnses1prens Başvurum onaylanmış ne yapmam lazım bu süreçten sonra veya ne olacak şimdi bilenler yardımcı olabilirler mi
Balkupum2505 2prnses1prens bisey yapmaniza gerek yok artik şubatin ilk haftası uatar para ptt kurum odemelerinden takip edebikirsin ordan ister kendi ibanina istersen ptt den alabilirsin bu arada elektrik yardimida otamatik cikmistir onada bakin gule güle harcayin 🤗
reyoliko Şubat ayında alırsın paranı. Ptt kurum ödemelerini kontrol et oraya yatar. O kısımdan istersen banka kartına aktarabilirsin. Veya ptt şubesinden kimliğinle gidip elden alabilirsin paranı. Hayırlı olsun bu arada ❤️
2prnses1prens Balkupum2505 ay gerçekten mi elekrik yardımıda mı çıkıyor ona nereden bakacagım. Çok teşekkür ederm ☺️☺️