Ozgenur45
Kızlar oğlum 7 aylık yaklaşık bir haftadır kırmızı nokta şeklinde döküyor bir süre sonra geçiyor 2 tane diş çıkardı dr götürdüm diş ile alakalı değil dedi bebeğimin konağıda vardı başında şu an bitti dr Konak olan bebeklerin cildi hasas olur ondan oluyor dedi alerjikte olur dedi ek gıdaya yumurtaya falan ara ver dedi verdim yine aynı çöm değil ama yüzü yine döküyor başına gelen bar mı tekrar götürmeli miyim bilen varsa yazabilir mi