ozlmaynnn ben 5 buçuk aylıkken tadıma başlamıştım, 6 ay kontrolünde
kilo almadığını gördük . Doktor bana sen hala tadım mı yapıyorsun 2 öğüne geçmen gerekiyor, sabah öğünü 100 ml akşam öğünü 100 ml verebilirsin artık dedi. Çorba içir kıymaya başla falan demişti. yaklaşık 10 gündür 2 öğün ve birde ara öğün veriyorum. Not olarak; ayrıca emziriyorum.