Merhaba arkadaslar bugün başımıza gelen biseyi anlaticam çok ama çok üzgünüm
Oğlum ve kızım iki gündür hasta ateş öksürük burun akıntısı var ikisindede bugün oğlumun ateşinin tekrar çıktığını farkettigimde ateşini ölçüm 39.5 Du ve hemn o anki panikle ölçeği yere bıraktım oğluma soğuk uygulama yapacaktım arkamı donmemle kızım ateş ölçeğine oğlumun kulağına sokmuş öyle bir bağırdı ki eli. Ayağım birbirine girdi onu kulağına soktuğunu kızım söyleyince beynimden aşağı kaynar su döküldü resmn hemn sakjnlestirdim Bi yarım saat sonra kulağında kanama oldu kan geldi hemn acile götürdüm iç kulak yırtılması dedi doktor panik yapacak bisey yok damlayla geçer dedi eve geldik ağladı yine kulağından kan geldi başına gelen varmi ben çok endişeleniyorum doktor panik yapacak bisey yok dedi ama kanaması beni mahvediyor benim yüzümden oldu ölçeği yere birakmasaydim olmazdı 😫😫
(Bu arada kızım 3 yaşında oğlum 8.bucuk aylık)