Doga_24 Merhabalar bebeğim 22 aylık hala emziriyorum geceleri sürekli uyanıyor karnı aç olmadığına eminim çünkü yedirip 1-2 saat sonra filan uyutuyorum ama meme diye uyanıyor neden anlayamadım hala tahminen ne zaman düzeliyor bu döngü helppp me !!!!
kuzey-21 Doga_24 emzirdiğimizden kaynaklı sanırım. 23 aylık bizde meme diye uyanıyoruz. Şu 2-3 gündür de gece 2 de 3 de kalkıp sabah 7 e kadar oturuyoruz. Bekliyorum ne zaman düzelecek diye. Memeyi de bıraktıramadım 🥴
Doga_24 kuzey-21 bende nasıl yapacağımı bilmiyorum memeye baya düşkün memeeee diye çağırıyor 😂😂 Allah yardımcımız olsun kardeşimmm 😂😂