Wonderful_mom Bu ayda bebeğine ıspanak,et,pankek,peynir,kiyma,balim vs veren anneler varmış ne sekil veriyorsunuz acaba.. ben korkuyorum boğazında kalir diye,kuru ya ondan..
okuyor Wonderful_mom ıspanağı ıspanak yemeği olarak verdim. Kıymayı yemeklere ekliyorum ya da köfte yapıyorum. Pankeki küçük koparıp verdim. Profilimde başlık var bununla ilgili. İsterseniz ordan bakabilirsiniz verdiğim tariflere
BelaCivciv Wonderful_mom Ispanağı bulgur ve patatesle pişirip veriyodum ben. Pankek için çok basit, bir kaşık yoğurt bir yumurya sarısı ve 1 kaşık un( kıvam almadıysa eklenebilir) yağsız tavada pişiriyorum. Kıymayı benim kızım yemeklerin içinde yemediği için köfte olarak yapıp veriyodum hala da öyle yiyor tabi😂 Eti mühürleyip fırınlıyorum genelde. Peyniri normal tuzsuz peynir. Ama balim ne anlamadım. Eğer bal ise 1 yaşından önce yasak
Feyzosumunannesi Wonderful_mom bebeğim 7 ay 28 günlük 15 gündür kuzu kıyma veriyorum corbalarina koyuyorum iki 3 kez çektirdik bebek için dedik onlar incecik yaptı pankek yaptım elimde küçültüp labne ile veriyorum ıspanak çorbası yapıyorum balık hc vermedim daha benim kızım puturlu yiyor hiç blender kullanmadım hep çatalla eziyorm ve cam rende kullanıyorum
Kuzeymomss Wonderful_mom ıspanağı buhar yapıp veriyorum daha hiç yemeğini yapmadım. Kıymayı çorbalarına katıyorum, pirinçli çorba vs yapıyorum. Labne peynir kullanıyoruz pankekte normal yapıyorum koparıp veriyorum. Hiç blender yapmadım bu zamana kadar hep pütürlü ve büyük parçalar verdim. Gittikçe daha da büyütüyorum parçaları. Et ve balığı da daha vermedim.
Yarim_Kilo_Kiyma Wonderful_mom 8 aylık artık. Herşeyi rahat rahat yiyebilir. Ispanağı bulgur vr patates ile buharda pişirilir. Kıymayı sabah yumurtasına koyun,yemeklerine artık rahat rahat ekleyebilirsiniz. Pankek, omlet minik minik yapın yer. Ama bal verilmez