Yaşına girdiğinden beri hala kendimi hazırlamaya çalışıyorum gece beslenmesini kesmek için. 16 aylık şu an artık emzirmek istemiyorum artık bırakmak istiyorum. 1 ay sonra işe başlıcam temelli bırakayım istiyorum artık. Uykuları düzenli aslında maşallah güzelde uyur ama memeye kalkıyor, gün içinde de ağlasa üzülse meme istiyor. Sırf alışkanlık mesela otururum rutin gelir yatarım rutin gelir arabaya bineriz rutin gelir. Oyalarsam anca zar zor.
Şu aralar eşimi ikna etmeye çalışıyorum şöyle 1 hafta ağlasa da sakince sabret uyutmaya çalış öğret emerek uyutmayı unutsun diye. Gözü almıyor ağlamasına dayanamadığı için ama oda görüyor bu şekilde 2 saatte bi uyanması falan iyi olmuyor. Emince uyuyor ama bazen 1 meme yetmiyor diğerini de emiyor daldı diyorsun yatırıyorsun yine kalkıyor bidaha memeyi ağzına alıyor dalmaya çalışıyor. Hele sabaha karşı 5ten sonra falan 8e kadar 30 40 dkda bi kalkıyor.
Diş dönemini falan saymıyorum bile diş çıkarıyorsa eyvah yani gündüz dk başı memede 1 saati geçmez devamlı ağlar gece saat başı kalkar ağlar ağzından çıkınca ağlar vermezsin meme çıldırır sağa sola atar kendini.
Eşi uyutup çözenler kaç günde çözdüler eşleri nasıl uyuttu evde annenin olduğunu bildiği için çocuk daha çok hırçınlaşmadı mı tecrübelerinizi paylaşırsanız sevinirim