Cevriyee12 Merhabalar, bebeğim 1.5 aylık yeni yeni silikon uçla emmeye başladı en iyi silikon uç markası nedir kullananız var mı wee markasını kullandık yapışkanlığı çabuk geçtiği için bebek çırpınırken atıyo
Aybarsssmom Cevriyee12 İnan hepsi öyle arkadaşım Philips aventin kullandı aynı süt değince kayganlığı gidiyor bende wee kullanıyorum 7 aylık oğlum
Lulemom Cevriyee12 wee baby nasıl bilmiyorum ama ben mamajooyu hastane odasında kullanmaya başladım 1 günlükken. 3 ayda kullandım, 3. Ayın sonunda kendisi istemedi de öylelikle bıraktık
umayin_annesi Cevriyee12 meme kısmını tam denk getirip bastır meme ucunu vakumlat ancak öyle uzun kullanılıyor biraz yoksa marka ile alakası yok hepsi aynı . Wee nin ucunu çok sevmişti sadece onu kullandı benimkisi
qwrt1245 Cevriyee12 birçok model denedim bence en iyisi lansinoh. Yapıştırdıgımda çıkma yapmadı ağzı çok büyük olmadığı İçin bebeğin ağzına tam oluyordu ve süt tazyikli gelmiyor
gorkemcim Cevriyee12 bende wee kullaniyorum ama burda bir arkadas eczanede hanymish diye bir markadan bahsetti onun silikon ucunu aldim wee ye gore basi biraz daha kucuk ama cocugum daha iyi kavradi gibi bugun iki kez yeni aldigimla emzirdim daha yenu kullandim sureci guncellerim
momnesrin Ben wee baby kullandım yara oldu resmen kan çıktı göğsümden.simdi momojomu neyse o markadan aldık e bebekten.umarim o yara yapmaz 😰 sizlerde silikon kullandınız diye yara olan varmıydi
svlmzrk Bende kullandım baktım bebek göğsümü tutamiyo ucu yok diye alıştı bı sure 2 aylık olunca barktim ağladı emmedi suerkli sık sık emzirmeye çalıştım emdi yaralarım da daha çabuk geçti tavsiyem kullanmayın