Merhabalar. Bir süredir kafamı epeyce meşgul ediyo bu konu. Benzer bir durum yaşayan varsa tavsiye almak isterim. Kızım 27 aylık. Erken konuşmaya başladı. Şu an her şeyi konuşuyo, anlatıyo. Uzun uzun ve peş peşe cümleler sıralayabiliyor. Ama bir süredir konuşurken takılmaya başladı. Biz eşimle farkındaydık ama artık etrafımızdaki insalar da farketmeye başladı. Hangi zamanlarda olduğunu anlamak için takip ettim bir süre. Heyecanla vs ilgisi yok. Genelde yoğun geçen, dışarda olduğumuz günlerde nerdeyse hiç olmuyo. Ama evde olduğumuz ve sıkıldığı günler daha da belirginleşiyo bu durum. Kekemelik yok, kelimeler rahat çıkıyo ağzından. Genelde hece tekrarı oluyo. Yakın zamanda doktor kontrolümüz var. Kendisiyle de konuşup onun tavsiyeyle pedagog veya konuşma terapisti desteği alıcaz. Genelde gelişimsel ve korkulmaması gereken bi süreç olduğuyla ilgili yazılar okudum. Aynı süreçten geçenler varsa fikir almak isterim