Selin3561 Dilaraalya ya tamam canım hemen alıyorum bugün çok teşekkür ederim ☺️ ınsallah bana da ıyı gelir
Emirin_Annesi10 Selin3561 ben hiç gitmiyorum ya ilaç kullanmayı pek sevmem. Arkadaşta yazmış asağıda bak nioli yağı al iç.çamaşırına damlat en doğalından
Selin3561 Emirin_Annesi10 yanlarım çok agrınca korkuyorum canım acaba böbreklerımi de mi etkıledi diye ondan gıdıyorum son çare doktora 😞 eklem ağrısı halsizlik yapıyor bana çok size yapmıyor mu
Emirin_Annesi10 Selin3561 bende genelde gaz ve kasıklarda sancı oluyor hele doğumdan sonra daha arttı
asyarachel Tekrarlayan idrar yolu enfeksiyonuna çare buldunuzmu benim de özellikle doğumdan sonra her au neredeyse geçiriyorum yok mu çözümü 😭