Ecemilay Esilaaa01 2 saatte bir veriyorum bazen ağlıyor saat başı versem yer ama oyalıyorum evde gezdiriyorum oyun oynatıyorum yoruyorum yerken geri uyuyor 3 aylık
caylavyu Esilaaa01 2 aylık bebeğim gün içerisinde 3 saatte bir 120 ml veriyorum gece de ne zaman uyanırsa o şekilde iciyor
Esilaaa01 34663466 bnmde aynı okdar durmuyor ama bnmki 2 saatte Bi bazen 1 bucuk emziriryorm da ama acıkıyor
Prensesannesi1104 Mrv-nil ben yeni doğduğunda 1 saate bi veriyordum şimdi 40 günlük 2 saate bir veriyorum 3 saati doktor mu söyledi ver diye
caylavyu Ruya_sahin35 evolvia kullanıyorum hemşire arkadaşım tavsiye etti anne sütüne en yakın mama oymuş
Ruya_sahin35 caylavyu tadı nasıl peki ben aptamil veriyorum ama bebegim bu aralar doğru düzgün içmiyor 2 3 saatte bir 30 cc içiyor sadece mama ile besleniyor mamayi mi degistirsem diye düşünüyorum bu arada bebeginiz kac kg sadece mama ile mi besleniyor
Melmus Ruya_sahin35 benim bebegimde 34 gunluk en fazla 45 iciyor 2 saatte 30 da oluyor kilo alimi iyi mi sizin uzuluyorum az icio geliyor bana ama almio fazlasini
Ruya_sahin35 Melmus suan doktor gelişimi iyi dedi ama bende üzülüyorum tabi az içtiği için sizin kaç kg dogduve 1.ayin sonunda kac kg du
Melmus Ruya_sahin35 benimki 3194 kg dogdu 5.gun 3070 d dustu 1 aylikkende 3860 idi mamaya ragmen az sanki kilosu ve hala kucum gelio
Melmus Ruya_sahin35 bende aptamil kullaniyorum acaba sma mi alsam diyorum ama kotu etkiler mi bilemiyorum
Melmus Ruya_sahin35 bugun 3 saate cikardim yemesini bakalim yicek mi 2 saat veriodum 19 45 de yedi bakalim 22 45 de ne kadar icecek