zeynepzeze Tweety öyle mi 😔 göğüs ucu olmayanlar için sanıyordum ben onu. Ama fayda ettiyse ondan olayım
Tweety zeynepzeze Evet bende onun icin kullaniyodum normalde ama yarayada iyi geldi. Onsuz emzirince aklim cikiyordu acidan. Bence almalisin ins isine yarar
[silindi] zeynepzeze onu hiç almıyor bebek. bende süt gelmiyor diye aldım kullanmadan çöpe attım.kalkana da gerek yok ama siz bilirsiniz.bu arada yağın hiç zararı yok zeytinyağı olduktan sonra.lashon kremde kullanabilirsiniz
Birbilen zeynepzeze Philips avent göğüs kalkanıni öneriyorum bende göğüs yarasından 3 ay çektim yapmadığım şey uygulamadıgim yöntem kalmamıştı en sonunda göğüs kalkanı ile 3 günde yaralarım iyileşti şükürler olsun
Pnrdadas zeynepzeze Bende gümüş kapak kullandım iyilestirdi ama yariklar varsa iyileşmesi uzuyabilir kalkandan dolayı havalandirmak gerekiyor çünkü
Adaliya zeynepzeze ikisinide kullandım kalkan işe yaramadı şöyle sadce göğüs ucunun çamaşıra deymesini engelliyordu iyileşme olmadı. Gümüş kapak silverette almıştım 2.günde acıyı hafifletmişti haftasınada bişey kalmadı 👏🏻👏🏻