1 yaşında ek gıda hiç yemiyor sadece emiyor o da uykusu gelince uyumak için aslında onun dışında emmiyor bile mesela en son 5 de emdi 5 saattir emmiyor anlamıyorum nasıl acıkmaz sizce açlıgını bilmiyor olabilir mi günde emdigi sayılı resmen ek gıda almamasına rağmen daha cok emmesi gerekiyor gibi geliyor ama sabah 9 bucuktan bu yana 12 saatte 2 kere emdi daha ama emdigi süre uzun yarım saat falan bunun etkisi olabilir mi fikirlerinize ihtiyacım var anneler cok bunaldım artık işin içinden çıkamıyorum bir türlü