Merhaba . Muhtemelen bebedor un sarı kapakli suluğunu almissinizdir e bebekten. Aynisi benimde başıma geldi , değil oğlum ben bile cekemedim icinden su . Müşteri hizmetleri ayıplı ürün olarak alabileceklerini soylediler. Mağazaya götürüp verdim incelemeye gitti. Netice olarak paramı geri aldim. Paranizi almak konusunda ısrarcı olun yoksa magazadan baska urun ya da aynı ürünü almanızı istiyorlar.