Ezqiferitaras 4 ay 25 günlüktü. 3 dişe kadar hiçbi şey kullanmadım. Çok huysuzlanır, salya akar eli ağzında ve ishal olur genelde. 3. Dişten sonra falan tetagil kullandım bi dönem rahat geçirdiğine inanmadım calgel jel söylediler onu aldım o iyi geldi. Çok zorlanırsa calgel sürüyorum. Şu an 13 ve 14. Dişleri diş aşırı zor günler geçiriyor yatmadan önce calgel sürdüm dün güzel uyudu bugün sürmedim bakalım 2. Uyanışı şu an ağlamalı geçiyor