minikoglumm Selam kızlar gittiğim psikiyatri görüşme sonrası 5 mg paxera başladı sormak istediğim ben bu ilaçla birlikte kardoritm de kullanıyorum 3 gün oluyor kardiyoloji verdi onu da. Bu ilacla birlikte agri kesicidir ne bilim kaş gevseticidir soğuk algınlığı için ilaçlardır kullanılabilir mi merak ediyorum yan etki falan olayı olur mu
Kutay_22 Yan etki olur mu, zannetmiyorum. Mg da düşük fakat doktorunuza danışın, kardiyoloji doktoruna. Paxera iştah açar. Düzenli kullanmak gerekir, birden bırakılmaz, bırakılırsa şiddetli mide ağrısı yapar vs.. 8 ay kullandım 2019 yılında
minikoglumm Kutay_22 daha yeni başladım bende siz 8 ay sonra bıraktığınızda rahatlamış olarak mı bıraktınız acaba bende de panik atak olduğu için başladım
Kutay_22 minikoglumm ben de panik atak için kullandım. Paxsera 15 mg içiyordum. Akşam da zestat 15.bana çok iyi geldi. Ama kendimi de hep motive ettim, malum panik atak da psikolojik bi durum. Ne kadar kendinizi motive edip, atak anlarınızla baş ederseniz o kadar kolay geçer. Bol bol panik atakla baş etme videoları izleyin psikologlardan. İlaç biter bitmez atak bitmedi ama çok çok azaldı ve dediğim gibi süeç içinde atakla baş etmeyi öğrendiğim için tekrar ilaca başlamadım çok şükür. Şu anda da kullanmıyorum. Bi sorun da yaşamıyorum. Hiç geçmez zannediyor insan ama inanın geçiyor, biraz sabır. Geçmiş olsun 🙏🏻
hamisko Kutay_22 Merhaba. Bırakırken nasıl bıraktınız? Benim eşim kullanıyor dozları azaltarak bıraktı fakat aşırı baş dönmesi var
Ips81 Merhabalar, Bugün paxeranin 9. günündeyim, inanilmaz uyku ve halsizlik yapti bende. Mide bulantisi müthis sekilde devam ediyor. Basta 6 gün yarim yani 10 mg sonra tam almami söyledi doktorum. Aman allahim 2 gün tam aldim hayattan koptum desem yeridir. Bana biraz agir geldi sanirim. Bende panik atak ve anksiyete icin kullaniyorum. Bakalim devami nasil olacak. Bu arada 3 kg vermisim. Bulantilardan gözüm hic birse görmüyor. Insallah sifa olur bugünlerde gecer.
Busranehirmila Ips81 merhaba ilaca devam ettiniz mi eğer ettiyseniz ne kadar sürdü yan etkileri? Kişiden kişiye değişir zaten tabi ama bugün 12. Günüm 5 gündür tam içiyorum (10mg) tam içtiğimden beri her gün başka bi sıkıntım oluyo bugün de çarpıntım var bi türlü geçmiyo. Yani belli bi süre dayan vücut alışcak diyolar ama gerçek mi bu inanamıyorum hala günlerdir geçmek bilmedi yan etkileri
Ips81 ygzmoms evet cok sükür gecti 🤲🏼 sabirli olun dayanmaya calisin. Vok zahmetli ve zordu ama alistim artik cok sükür
Busranehirmila ygzmoms ay yeni gördüm geçti tabi mis gibiyim oh iyi ki başlamışım keşke daha önce başlasaymışım 😂
ygzmoms Ips81 ben bıraktım bugün 😔 çok üzgünüm ama midem beni çok zorladı zaten rahatsızdi çok berbat oldu
Lilyum2729 Canım ben bayadır kullanıyorum yaklaşık 5 yıldır 20 mg bende ilk 10 mg ile başlamıştım mükemmel bir ilaç hiçbir yan etkisini yaşamadım
Busranehirmila ygzmoms yaa sizin adınıza üzüldüm 😔 cesaretinizi toplayıp tekrar deneyebilirsiniz ben mesela ilk dönem öyle 10 mg geçince kötü olunca doktor değiştirdim yeni doktorum fazla gelmiş olabilir diyip yarıma döndürdü 1 hafta sonra 1 yarım bi çeyrek içmeye başladım yan etki olmadı. Sonra tama geç diyince de ben hapı bölüp bölüp durdum tama geçene kadar çok yavaş geçtim hatta hala tam geçmedim 😂 nasılsa iyiyim diye zorlamadım hiç. Böyle de deneyebilirsin hiç yan etkisi kalmadı bende geçişleri soft yapınca ekstra yan etki de yaşamadım
ygzmoms Busranehirmila doktora söyledim citoles verdi. Ama hala başlayamadım korkudan 🙄🙄🙄 bide grip oldum kaygılarım şuan berbat bir halde baslicam böyle olmucak 😔