Mlkee
Herkese merhaba kizlar idrar yollarimda cok yuksek oranda enfeksiyon çıktı,tahlili acilde yaptirdim fakat kizim da hasta oldugu icin doktora gidemiyorum kendim icin,kadin dogum doktorum vardi ona yazdim sonucumu emzirdigimi de söyledim bana bi ilac gondermis ama gene de aklimda süphe kaldi merak ettim bu ilaci kullanan var mi emzirirken ismi "ÜROMİSİN" bu arada kizim 11 aylik. Veya emzirme doneminde benim rahatsizligimi yasayan var mi neler yaptiniz yardimci olursanız cok sevinirim bu arada bol bol su iciyorum.