pamukseker_ Kızlar bir hafta önce özelde kanal tedavim yapıldı içine ilaç koyuldu geçici dolgu koyuldu bu cuma gerçek kalıcı dolgum konulacak ama 3 gündür şiddetli agrılarım başladı dişimde başına gelen var mı ya agrı kesici ile durduruyorum 🥺😵💫😵💫
Aslihan95 pamukseker_ bacım çok geçmiş olsun hayatımda sayilidir bu kadar ağrı çektiğim. Benim de bir hafta sürdü paroldan başka bir şey icemedim ve üzgünüm iyi gelen hiç bir şey yok. 1 hafta boyunca 2 saatte bir ilaç içtim. 1 haftadan sonra ağrılar azaldı
GizemYe pamukseker_ ben de yeni yaptırdım ama çok şükür hiç ağrım olmadı. Bie hafta sonra ilaç alındı geçici dolgu çıktı yeni dolgu yapıldı. Parol bile alma ihtiyacı hissetmedim. Bence ciddi bir sorun var yani doktor bana ağrı hissedersen hemen gel demişti.
ozomom pamukseker_ benim de dişim çürük şu an özelde bi doktora gideceğim kanal tedavisi demesinden çok korkuyorum çok ağrı yapıyor diyorlar ilaç da içemiyoruz çok zor 😞
lalelikiz pamukseker_ gecici dolguyu gidip acilde soktur ayni durum Basima geldi icinde muhtemelen apse birikti ve basi yapiyor. Sokuldugu an rahatlayacaksin. Ben kalici dolgu yapilmadan 2-3 gun once sokturmek zorunda kalmistim geciciyi bu yuzden ve sorun olmadi iyiki soktormusum agri kesici bile ise yaramihordu
Damladuru01 Enfeksiyon kapmış olabilir kanal tedavi sonrası ağrı ertesi gün hafif oluyor çok şiddetli değil sinirler alındığı için sadece yapilan işlemin ağrısı kaliyor. Bence vakit kaybetmeden doktorunuza soyleyin
kuzey-21 pamukseker_ geçen bi akrabam geldi oturmaya. Dişi ağrıyormuş. Hatta birsürü de hap içmiş ama geçmemiş. Bizde geldiğin de de dişinin ağrısı başladı. Benden pamuk ve kolonya istedi. Çay tabağına sigaranın içini boşalttı. Tütünü yaktı. Kendiliğinden söndükten sonra pamuğu tütünün üstüne bastırdı üstüne de kolonya sıktı dişine koydu. Az bekledi. Ağrısı şıp diye geçti. Çok şaşırdım okadar ağrıyı boşuna çekmişim 😂 deneyin isterseniz
pamukseker_ Dnz20 merhabalar iltihap kaplamış antibiyotik kullandım3 gün kadar geçti agrım bu gün gerçek dolgum yapıldı çok şükür atlattım
Birkizbiroglan pamukseker_ merhaba bende cuma günü başlayacağım benim dişim kırık bide kaplama yapılacak en sonn, dediler ki cuma ilaç koyacağız acılı mi acaba ? Ben ağrıdan duramadigim için dün antibiyotik içmeye başladım. Cumaya kadar 4ncu ilacı içeceğim ama aşırı korkuyorum 😔😔
pamukseker_ Birkizbiroglan yok canım benim işlem sırasında uyuşturuyorlar ben bir tane uyuşturdular acıdı dedim ikinciyi uyuşturdum hiç bir şey hissetmiyorsun sadece o koydukları ilaç biraz sızıltı yapabiliyor hiç korkma derim bir an önce kurtul 🖤😌
Birkizbiroglan pamukseker_ şimdi çıkıyorum 14.30 da randevum sabahtan beri ağrım var ama kaçıncı tuvalete girişim kalbim sıkışıyor yani 🤦🏻♀️🤦🏻♀️🤦🏻♀️ inşallah dediğin gibi ben de acı ağrı hissetmem coo sağol 😍