Çok kusması falan yok meme reddi var doktor reflü kaynaklı olabilir ilacı yazdı istersen kullan dedi son günlerde ağzında köpük falan oluyor ilaç zararlı mı emin olamadım denesem mi? Meme reddinin nedeni bu olabilir mi sütümde tazyikli ondanda olabilir gerçi etrafı çok inceliyor dikkati dağılıyor bu ayda genellikle oluyormuş ilaç reflüyü bitirir mi acaba