Kutu üzerinde açıldıktan sonra 1 qy içinde tüketin yazıyor. Bozuluyor mu daha uzun kullanımda. Çok fazla 1 qy da tüketmeyiz kaşık mamayı kuru serin yerde kullanım süresi artar mı diye düşündüm siz nasıl kullanıyorsunuz atıyor musunuz 1 ayda bitmezse. Mamalar gibi atılıyor mu artan