Kızlar mahallemizdeki ilkokula haftasonu bir gün 5-6 yaş için anasınıfı açılacakmış milli eğitim istemiş. Gecen sene de olmuştu. Milli eğitim istiyor, mesajdada oyle yaziyor. Arkadaşımın o okulda cocugu var onlara mesaj atılmış o da bana haber verdi. Neyse daha bugün haber verildi ben de okula gittim sordum anasinifi açılacakmış bilgi alabilir miyim diye. Kaç yaşında dedi müdür yardımcısı hoca hanım ve yanında bir kadın daha. 4 buçuk dedim. 2018liler alınmayacak 2017liler alınacak dedi. Zaten talep yok açılmayacak dedi. Iyi de duyuru yeni yapıldı ben talepte bulundum mesela iki üç beş derken insanlar teker teker isteyecek belki niye birden kestirip attılar anlamadım. Duyuru daha yeni yapildi zaten. Acaba milli egitime talep yok deyip sınıf mı açmayacaklar? Bu konuda bilgisi olan var mı?