yavrumbenim Yani önlisans mezunu iken lisans bitirirseniz lisam ataması olurve yüksel olan o olduğu için herzaman lisans olur alt eğitim değil üst eğitim atama
Minnakordek ElaZeyAras lisans okurken onlisanstan atandım ve sonra lisansı tamamladım o şekilde olur ama lisansı bitirirseniz ondan atanirsiniz diğer bölümler geçerliliğini yitirir
ilkanne27 ElaZeyAras hayır değişmiyor bende lisans mezunuyum açıktan da önlisans okumayı düşündüm ama baya araştırdım okusam da boşmuş lisans mezunu olduğum için sadece ondan sınava girip atanabilirmişim bende vazgeçtim önlisans okumaktan
ElaZeyAras ilkanne27 bu çok haksızlık. Vakti zamanında babamı ikna edemedim örgün okuyamadım . Açıktan bitirdim .şimdi eşim beni destekliyor oku diyor önlisans okumak istedim . Çok üzgün gerçekten .keşke zamanı geri alabilseydim .babama baş kaldırır örgün okumak isterdim .
Winnithepooh ElaZeyAras benim bildiğim olmuyor şöyle bende lisans işletme bitirdim arkasindan Adalet önlisans okudum kpss girerken mesela lisans girmek zorundayim en yüksek hangi bölümden mezunsanizno geçerli diye biliyorum 😊