Melpoy ben de çok dikkat ettiğim halde düşürmüştüm, hiç düşmeyen bebek yok gibi bir şey, çok şükür ki genelde hiçbir şey olmadan atlatıyorlar, kızım şu an 9,5 aylık oldu koltuktan tek başına inmeyi öğrendi çok şükür, yani çok dikkatli bir şekilde sabredin birkaç ayınız kaldı sizin de 🙏