Kleopatraaaa___ %25 iken bile kimse onu uygulamadı.. Şimdi neler yaparlar acaba. Allah kiracıların yardımcısı olsun. Ev sahiplerine de vicdan, merhamet versin 🤲
Balkupum2505 Kleopatraaaa___ zaten uygulayan varmiydi ki %25i 😀 aç ev sahipleri şimdi iyice bokunu cikaracaklar vay halimize hemde vayki ne vay yani. Allah yardimcimiz olsun kiracilar olarak
kuzey-21 Kleopatraaaa___ valla bu devirde kimse o orana bakmıyor. Ortalık belli diyorlar. Bizim 850 den 2000 yaptı küçücük evini 🙄
Kleopatraaaa___ Balkupum2505 Maalesef ben hiç uygulandığını görmedim 😏 Amiinnn Amiinnn. Resmen katliamlar olacak valla sırf bu konu yüzünden, sinirden
Kleopatraaaa___ kuzey-21 Yaaaa Allah yardımcınız olsun, ödeme kolaylığı versin 🤲Gerçekten çok zor insanlarda vicdan merhamet kalmamış
Kleopatraaaa___ Keremikoo Kesinlikleeee 👏👍 Birde enflasyona göre ayarlamaları lazım enflasyon hak getire. Allah hepimizin yardımcısı olsun
Keremikoo Kleopatraaaa___ hangi enflasyona gore? Tuike gore mi😊? Yaparlar mi tabiki de hayir. Aclik oyunlari simulasyonu gibi ulkeyiz vesselam
Kleopatraaaa___ Keremikoo Bakalım sonraki bölümde bizleri neler bekliyor, sonraki bölüme geçebilen olursa 😅