Aseldurum Kızlar merhaba. Bebeğim 3 aylık olacak. Bu zamana kadar her ay çocuk doktoruna muayene ve kontrolleri için gittik. Kaçıncı aya kadar gitmemiz gerekiyor. Doktorumuz da bir şey söylemedi.