deleted20517 Snmylmz6-- biz yaşamıştık canım çok geç düşmüştü göbek bağımız hatta düştükten sonra biraz açıktı göbek ağzı akıntı falan oluyordu ama hiç bişey yapmadım sadece pamukla o sıvıyı temizliyordum sonra kendiliğinden kapandı zaten
Gta-35 Snmylmz6-- bizimde gobek bagi dustukten sonra kokuli alıntı olmustu cocuk cerrahina gittik yakma işlemi yaptilar
Lilybaby Snmylmz6-- %70 alkollü mendille günde 4 kez silinmesi lazım ama o mendiller piyasada bulunmuyor bize hastanede vermişlerdi
findiginannesi_ Snmylmz6-- Benim oğlumun da göbeği akıyordu canım öyle enfeksiyon kapmış .sonra çocuk cerrahı yaktı göbeğini
Snmylmz6-- deleted20517 bizimde çok geç düştü bende batikon kullanıyorum inşallah bizimde en kısa zamanda düzelir