Merhaba, henüz 3 ay 15 günlük bebeğim var ve aşırı derecede moralimi bozan bir durum var. Bebeğime yukarından ve yandan baktığımda sol tarafı sağ tarafına göre daha düzleşmi olarak görüyorum aynı zamanda kafasının arkası da çok fazla değil ama yine de bariz bir düzleşme var. Kafa yastığı kullanıyorum yaklaşık 1 aydır ve yan yatırıyorum ancak düzelme olmadı baya bi tedirgin oldum. İnternetten araştırdığımda kimi bu yaptıklarımı öneriyor kimi de bu tarz kafa şekil bozukluklarının önümüzdeki aylarda değişeceğini söylüyor. Etrafımdakilere söylediğimde de sen çok evhamlanıyorsun diyorlar ama ben çocuğumu bilemeyecek miyim sürekli onunla vakit geçiriyorum sol tarafındaki içe göçüklüğü fark edebiliyorum benimle aynı durumda olan anneler varsa ise yardımcı olabilirler mi?