Gerçekten 2 haftadır bezmiş durumdayım herşeyi istiyor eline almak istiyor alamayınca da ağlıyor örneğin telefon morarana kadar ağlıyor bişey açıp.izletmiyoruz da elinde tutmak istiyor vermemeye kararlıyım ama çok ağlıyor uykuya dalamiyor bez değiştirirken durmuyor sürekli pesindeym 2 saat zar zor çalışıyorum yetemiyorum artk 🥹🥹🥹 1 yaş sendromu gibi birşey mi bu ne zaman geçer nasıl bir tavır takinmayalm bir öneri verin lütfen 🥹😔