Evamm001
Ben tvyi hiç kapatmadım evde olduğumuz süre içinde izliyor. Uzun yolculuk vs yapınca da telefondan arabada izletiyorum.
Eğer çocuğun gelişimi için yeterince insanla, uyaranla, oyunla, dış dünya ile, dokunma duyma hissetme bolca güneş yağmur soğuk sıcak hava her şeyle büyük insan gibi temas halinde bulunduruluyorsa ben tv izletilmesine karşı değilim zaten bunu yapanlar evde nadir bulunuyor. Ben misal hafta 7 günse max 2 gün evdeyim. Öğlene kadar bakar öğlen hazırlanıp çıkarız. Akşam gelince de yemekti babayla oyundu falan fırsat olmaz. Zaten ben açsam da odada değilsem izlemiyor peşimde dolaşıyor. Ben oturup odada dinleniyorsam açıyorum oda yanıma oturup bakıyor.
Ailemiz kalabalık eşim tarafı da bende arkadaş ortamımız da kalabalık herkes sever sevmeye gelir dışarı çağırırlar hususi oğlumu oyun parkına götürmek isteyip arayan arkadaşlarımız oluyor beraber çıkıp oyun alanına gidiyoruz. Akranları ile de temasta bolca. Bu şekilde olunca sorun görmüyorum izlettiğim için.
Evde devamlı vakit geçiriyor olsam haftasonundan haftasonuna çıkıyor olsam gurbette yalnız olsam ne bileyim temizlik yemek uğraşıyor olsam sıkça bende açmazdım uzun süre mağruz kalmaması için. Öyle durumda olanların açmasına karşıyım çocuğa bi yararı yok anneyi dinlendirmek için yapılan bir yanlıştan başka bir şey olmuyor
16 aylık bu arada