Ya ben sizi anlıyorum hatta buraya yazmayı da düşündüm. Bebeğim 48 günlük , yenidoğanken bile daha düzgün emiyordu sarılık olduğu halde. İki haftadır doğru düzgün emmiyor daha doğrusu sürekli uyuya kalıyor yok burnunu sık ayağını gıdıkla işe yaramayınca yaramıyor arkadaşlar. Doğal olarak doymuyor ağlıyor, zaten meme destekli gidiyorduk ben de aşırı yıprandım mamayı çoğalttık mecbur. Sütüm sağdığımda güzel çıkardı artık iyi çıkmıyor sütüm iyice azaldı. Lütfen gerçekten bilgili olan birisi cevap yazsın bebeğin aktif bir şekilde emmesi için ne yapılabilir? Bu durumu yaşayıp çözebilen var mı? Günler gecelerdir araştırıyorum bir şey bulamadım