Merhaba kızlar oğlum 2 yaşına girdi. Fotoğrafları hep telefonda. 2 yaşında fotoğrafçıya götürmek istiyorum. Doğru düzgün bir fotoğrafı olsun stüdyoda diye. Ama fotoğrafçıya ne demem gerekiyor sadece stüdyoda fotoğraf çektirmek istiyorum mu demeliyim nasıl olur bilemedim. Bide eşim ne gerek var telefondan güzel fotoğrafını çıkartır işte diyor. Aynı şey mi 🤔