Bebeğim 2.5 aylık ve doğduğu günden beri hep ağlıyor huzursuz ilk zamanlar gazını kakasını çıkaramıyor diyordum artık onuda rahat yapıyor emmesi de yerinde hem anne sütü geceleri mama veriyorum ama bebeğime ne masaj ne kitap ne bir aktivite asla uygulayamıyorum uyumadığı sürece hep bir boğuşma içerisindeyiz sakinleştirme çabaları bir hastalığı da yok bu durumu yaşayan var mı benim gibi ilk günden beri çözüm bulamıyorum tavsiyeniz yada sebep sunabilen var mı. İlk günden beri bu şekilde artık gücüm kalmadı 😔