Padfoot Sevgili Adanalı’lar, İstanbul’dan geleceğiz. Bize kahvaltı yapmak için güzel, temiz ve farklı bir mekan önerebilir misiniz? Aynı zamanda kahvaltı harici önereceğiniz mekanlar varsa tavsiyelerinize açığım, teşekkürler. 🫶🏼🌸
Deletedmon_65 Padfoot Adana Menderes Tahta masa göl kenarı çok güzel öneririm eşimle çok giderdik.. 🥺
AA201207 Padfoot kahvaltı bilmiyorum ama Kifidis Büyüksaat kebapçısı var bakmak isterseniz int.de sayfaları var
pogacayanakk Padfoot bende Adana’da değilim gittiğimde dukkah a gitmeyi düşünüyorum yeni açılmış ve aşırı iyi
Ozge0125 Padfoot hazalım cafe 10 numara 5 yıldız 🌟 göl kenarında köy kahvaltısı tarzında harike bir mekan