BelisAzize Merhaba, bebeğim 2 aylık bugün 5li karma aşı ve KPA aşısını olduk yarında verem aşısı olucak inşallah aşıdan sonra da yaptığı kakayı ishal olarak yaptı acaba aşının bir etkisi var mıdır yoksa ishal neden olur bilgisi olan var mı acaba ?