G57 Kızlar bebeğim 4aylik erkek ilk sac trasini ne zaman yaptırmaliyim eşim berber saçlarını sıfıra vurmak istiyor sizce nezamn traş etmeliyiz
MeetJoeBlack G57 9 aylıkken makinayla kestirmiştik. Sıfır değil de bir kaç numaraydı sanırım . Mecbur kestik saçları çok sıktı ve sıcakta terletiyordu kafasına yapışıp, yoksa bebeklik saçı kalsın isterdim . Çok ağlamıştı ama kıyamam kuzuma .
Hafsa07-10 kubr_pak merhabalar yorumunuza istinaden birşey sormak.istiyorum herhangi bi zarari sıkıntısı oldu mu benim kızım 4 18 günlük eşim kazitti saçıni korkuyorum da binyandan bir sıkıntı olur mu
kubr_pak Hafsa07-10 Hayır herhangi bi sorun yaşamadık, hatta şu an 6 aylık olduk 2nci kez traşını da oldu