Kızlar 7 aylık oğlum. Kayserideyix. Erciyese çıkmak istiyoruz eşimle arkadaşlarla felan. Arkadaşımızın çocuğu 1.5 yaşında o getirecek ama bizimki 7 aylık ben götürme taraftarıyım sıkı giydirirsek bişey olmaz diye düşünüyorum. Hem hava alır oda. Ama eşim hastalanır ablama bırakalım diyp sizce ne yapılmalı?