Kevseryigit Kızlar oğlum 5 buçuk aylık dışleri kaşınıyor ve ağlıyor artık çok yoruldum bugun karanfil yağı aldırdım eşime aktardan zararlı diye nette okudum ama bazıları da iyi demiş fikri olan varmı kullanan veya yazarsanız sevinirim
Baby12345 Kevseryigit merhaba benim de bebeğim 16 aylık karanfil yağı kullanmıyorum. Ama birazcık karanfili havanda ezip toz haline getiriyorum zeytinyagida ekleyip buzdolabına koyuyorum. Hergün yatmadan önce onunla tedagil i kullanıyorum. Baya faydasını gördüm