Happymamii kilo alımı iyi. Benim bebeğimin doğduğundan beri iyiydi. Mama alırken de almazkende. Sma ve hipp bize dokundu. O yüzden gold kullanıyorum bi zararını görmedim. Memnunum yani gelişim açısından vs. Ya zaten bir şey diyeyimmi hemen hemen her mamanın içeriği aynı. İnanın öyle belirgin bariz fark yok. Marka yapmış mamalar daha pahalı. Bebeğinize iyi geliyor mu deneyin bi sıkıntı ve oluşmazsa devam edersiniz biraz gözlemlene yaparsınız bariz fark oluşursa gelişim ile alakalı (sanmıyorum ama) değiştirirsiniz. Bizim gaz sorunumuzu kusmalarımızı çözen mama gold du.