Slnozclk Merhabalar, önceden nasıldı bebeğiniz bilmiyorum ama benimki 9 aylık olduğunda ciddi problem yaşamaya başladım özellikle kahvaltı öğününde. İki haftadır da devam ediyo her gün omlettir pankektir tosttur deniyorum ama ne yumurta ne peynir suruyo ağzına. Eskiden de çok severek yemese de en azından yerdi yumurta sarısını yoğurtla karıştırıp yerdi en kotu bu sefer onu bile yemedi. Sadece meyve yemek istiyo kahvaltıda ya da pekmez vs tatlı bi şey. Öğle ve akşamları da eh işte eskisi gibi değil. Ara ara iştahsızlık yasardi ben de zorlamazdim ama ilk kez bu kadar uzun sürdü ve ilk kez oyuncak vererek yedirmeye çalıştım. Bizimkinin henüz hiç dişi yok ama yavaştan cikcak gibi duruyo belki ondandir diye düşünüyorum ama bu sefer meyve ya da tatlı da yemezdi artık belki de damak tadı gelismeye başladı yaptığım şeyleri begenmiyo diyorum bazen de ay bilemiyorum:+